I'm coming back, slow and steady!

Jag har vart lite nere senaste dagarna, men det börjar bli bättre! Ikväll ska jag troligen iväg för att umgås med Nerea och några fler. Vi får se hur det blir! För någon dag sen var jag inte alls sugen på det, men får väl erkänna att det bara vore bra för mig att gå ut o träffa folk (speciellt nytt folk) när jag vart på så dåligt humör. Så bra hon tar med mig ut på grejer :)
 
Imorgon ser det ut som att jag ska vara barnvakt i alla fall och Nerea ska också vara det. Så vi kanske hittar på något skoj på lördagen istället! 
 
Vad har hänt annars då.. Jaa, i förrgår kväll började jag pyssla lite på ett album. Ska göra ett med bilder från T's födelsedag. Höll på med det ganska mycket igår, så kan nog bli klar ganska snart! Annars har det inte hänt något sådär jättespeciellt jag kan skriva om!
 
Ja, en liten söt grej kan jag säga! Imorse när jag höll på med frukost och annat, så frågade H mig bara rakt ut: "Are you enjoying your time here?". Så söööt! Det fick mig att bli på bra humör, åtminstone för stunden! För att han sa det som om han skulle ha märkt att jag inte mått bra, men ville se mig må bra :) 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men lillgumman, kram på dig!

Svar: <3
Matilda Åberg

2013-08-08 @ 20:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0