Låååånga dagar...

Hallå igen!
 
Den här veckan har jag fått vara hemma med barnen hela dagarna, då de fick sommarlov i fredags. I måndags blev det ca 14 timmars jobb varav 3 timmar var barnvakt på kvällen. Var rätt så trött av allt lekande med H under dagen. Jag fick i alla fall mitt paket på posten, så nu har jag material till ett album jag tänkt börja med här!
 
Igår började dagen som vanligt, men istället för att äta lunch hemma så åt vi nere på huvudgatan då vi ändå skulle gå på museum senare. H valde Pizza Express, så då blev det så! Efter att ha ätit klart gick vi till Guildhall museumet som ligger alldeles bredvid. Tog några bilder där inne.
 
Det blev ca 11,5 timmars jobb totalt under dagen och efter det gick jag iväg för att möta N (den spanska tjejen). Vi skulle ut på ett pub-quiz, men vi gjorde inte det ändå. Vi gick till samma pub, men var inte med i quizet. Vi visste inte att det skulle kosta pengar att vara med och frågorna var ändå alldeles för svåra för oss, så det var tur vi inte betalade för det! Efter ett tag så bestämde vi oss att gå till ett annat ställe, då det blev ganska tråkigt att bara sitta och lyssna på någon ropa ut frågor. Vi var på den andra puben i kanske en halvtimme. Sen efter ett toalettbesök går N mot utgången och pratar som att vi ska säga hejdå och gå hem. Var inte beredd på att gå hem redan, men aja, det fick bli en ganska tidig kväll ändå. J blev lite förvånad när jag kom hem, eftersom hon också trodde vi skulle vara ute senare. Skönt ändå! 
 
Idag ska en frisör komma hit och klipp pojkarna. Jag är sugen på att klippa håret kort igen... men innerst inne vet jag att jag vill ha det långt!

3 dagar kvar tills vi åker till Frankrike!

Kommentarer
Postat av: Amanda W

FRANKRIKE, FRANKRIKE, FRANKRIK!!

2013-07-11 @ 01:57:45
Postat av: Monica Olofsson

ha en underbar semester i Frankrike <3

Svar: Jag ska försöka så gott jag kan!! :)
Matilda Åberg

2013-07-11 @ 20:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0