Bluewater igår, Hobby Craft idag!

Hade en riktigt bra dag i går! Åkte med L ut till Bluewater där vi gick runt i flera timmar. Jag trodde nästan inte att jag skulle hitta någonting, men till slut gjorde jag ändå det. Bildbevis nedan!
Det var på butiken Next jag hittade dessa plagg! Ganska billigt blev det faktiskt. När J såg det jag hade köpt sa hon att hon märkte av ett visst mönster när det gäller mina kläder... Ja, jag gillar randigt och prickigt ;)
 
Kom hem runt halv åtta snåret och sen tog jag det ganska lugnt resten av kvällen!

Idag har det varit ganska lugnt för det mesta. Pojkarna är hos deras pappa sen igår, så det är bara jag och J hemma. Vi for i alla fall iväg till Hobby Craft idag och där köpte jag på mig lite "basgrejer" som kan vara bra att ha. Lim, dubbelhäftande tejp, papper mm. Redan fått en "beställning" på pyssel! J vill ha en likadan lösenordsbok som jag har gjort till Mamma och till mig själv. Så då har jag lite att göra någon dag framöver :)
Senare kommer J's föräldrar hit + några fler och äter middag då det är Father's Day här idag. Sen händer det nog inte så himla mycket mer denna helg! 

Hoppas ni mår bra mina vänner :)

Kommentarer
Postat av: Monica Olofsson

åh...jag blir lite avis på all din shopping ;-) ha ha jättekul att du redan hittat pysselsaker :)

Svar: Man har blivit lite snål här ibland... går man in i en affär så vill man inte köpa något klädesplagg över 100kr typ haha :P men jag spar ju pengar på det ;)
Matilda Åberg

2013-06-18 @ 18:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0