Shopping & sjukdom

Om jag ska beskriva gårdagen så var den väldigt slapp. Jag var supertrött på morgonen, så jag fick tvinga mig upp snabbt när alarmet ringde för annars hade jag garanterat somnat om. Inte direkt något ovanligt eller spännande som hände resten av dagen.
 
Nu är jag ganska nyligen hemkommen från att ha varit in till Chatham på förmiddagen. Hittade en del där i alla fall! Speciellt på Primark.

Örhängen på rea, en borste, nagellack och en fin långklänning hittade jag där. Sen köpte jag små hörlurar eller hörpluttar som jag kallar dem på T.K.Maxx. Köpte en svart och en vit bandeau på New Look. Inte hittat såna som passat innan så passade på nu när dessa gjorde det!

Precis när jag höll på att skriva detta inlägg ringde J och sa att T inte mådde bra, så då fick jag vandra ner till skolan och hämta upp honom. Får hoppas på att vi andra inte blir sjuk! J skulle nog komma hem lite tidigare idag då T är sjuk och inte jobba till sent som hon brukar på tisdagar.

Nu ska jag gå iväg och hämta H från skolan. Det "positiva" med att T är sjuk är att jag och H inte behöver sitta och vänta ca 40 min på skolgården i väntan på att T slutar, utan kan gå hem direkt. 

Kommentarer
Postat av: Monica Olofsson

kul att det är bra shopping :) att du både hittat bandeau och borste, som vi letade i Bollnäs :)

Svar: Jaa, precis :D Fanns ju bandeau i Norrköping t ex när jag hälsade på Helen, men L var alldeles för liten där.. Här var L väldigt bra istället ;D
Matilda Åberg

2013-06-18 @ 18:07:12
Postat av: Amanda W

NEW LOOK!!

2013-07-02 @ 01:56:31
Postat av: Amanda W

Amazingly snygg klänning du köpte! Vill se bilder när du har den påååå diiiiig.

Svar: Njaaaa... vi får se om det blir nåt av det ;) Kanske om jag har på mig den i Frankrike framför nåt annat fint motiv haha :)
Matilda Åberg

2013-07-02 @ 01:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0