Jobb, jobb och jobb...

Ja, du moster Ellinor! Denna vecka har jag verkligen jobbat i alla fall och nu tänker jag nämna det bara så ni inte tror jag har världens slappaste dagar jämt ;)
 
Sen i söndagskväll har jag varit barnvakt varje kväll fram tills igår, då J kom hem i vanlig tid. Ikväll ska jag troligen vara barnvakt igen och sen imorgon med. Det är bara för att J måste jobba väldigt mycket den här veckan som det blev såhär, men jag har faktiskt fått en utlovad BONUS!!! Så jag hänger inte läpp!
 
Så måndag och tisdag hände det inte så himla mycket, utan det var mest jobb. På dagen hade jag dock mina fria timmar som vanligt när barnen är i skolan. I tisdags åt jag lunch med Marie Louise och Katrine på Pizza Express och sen igår var vi hem till Katrine och smakade på brownies som hon hade bakat. Jag var även iväg till postkontoret ett sväng innan jag skulle hämta upp pojkarna för att skicka iväg ett litet paket till Sverige!
På kvällen bakade jag mer pizzabullar! De blev verkligen populära här i familjen!
 
Idag har jag planerat att äta lunch med Nerea. Hon åker till Spanien imorgon och då ville vi ses en sväng innan. Hon kommer tillbaka nästa vecka någon gång.
Eventuellt ska inte barnen vara i skolan idag, så jag vet inte exakt hur dagen kommer se ut jobbmässigt, men vi får se senare! 
 
Ville bara göra en liten snabb uppdatering då jag ändå inte kunde somna om såhär på morgonen :)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vad skönt att höra! Men självklart skall du passa på att ha så mycket roligt du kan!

2013-09-15 @ 18:20:42
Postat av: Sanna

Jobbar och står i du då gumman <3

SV: Mmm jag fick också min muffinsmaker..Johan som fyndade den åt mig.. =)

Kramen
Sanna

2013-09-16 @ 11:06:53
URL: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0