Väääldigt slapp helg

Torsdagskvällen blev väl inte lika så kul som jag hade hoppats, men inte en total flopp heller. Vi blev väl ganska uttråkade efter ett tag dock. Jag behövde inte jobba något på fredagen, så det blev alltså totalt 3 dagar helt ledigt för mig denna helg och den spenderades mest hemma.
 
På fredagen träffade jag Sara (den andra svenska au pairen) en sväng i alla fall!
På lördagen gick jag över till Strood och köpte Ben & Jerry's glass till mig och Katrine. Hon frågade om jag kunde köpa till henne också om jag ändå skulle gå över dit. Smaken jag köpte var Karamel Sutra och den är min absoluta favorit från Ben & Jerry's hittills! Har bara provat tre andra smaker förutom den, men den här slår dem med hästlängder! På kvällen avnjöt jag glassen samtidigt som jag kikade på den svenska filmen Ego som jag inte hade sett innan och den var väl helt okej. Hade varit riktigt deppig hela dagen, så var skönt att bara slappa framför en film!
 
Mmmm... Ben & Jerry's!
 
Idag har det också mest varit slappt. Pratade med Mamma på Skype en timme på förmiddagen! Sen har jag pysslat en stor del av dagen. Håller på med ett julalbum nu för fullt :) Sen efter lunchen (som bestod av en jättegod kycklingpaj J hade gjort) gick jag och mötte upp Niki en snabb sväng! Vi gick mest runt i Rochester någon timme innan vi båda gick varsinna håll igen. 
 
Nu sitter jag i sängen med en kopp te bredvid mig och spelar musik. Just nu är det Metallica - Enter Sandman!
 
Hoppas ni andra också har haft en bra helg och hoppas också på att ni får en bra vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0