Liten kort uppdatering igen!

Jag känner verkligen inte att jag har mycket att skriva här på bloggen längre! Barnen har lov just nu, så vissa dagar har jag dem hela tiden och andra är jag i princip helt ledig. Är fortfarande lite förkyld, men det är i alla fall mycket bättre! 
 
Igår umgicks jag med de danska tjejerna lite på dagen! Gick till Chatham och åt lunch tillsammans. Sen gick vi runt och kollade i butiker. Jag köpte bara lite Pepsi Max! Var in till Chatham i fredags också nämligen och då klippte jag både håret och fyndade lite! 
 

Fina tygskor för ca 43 kr
En ny favorit i garderoben! Klänning för ca 55 kr
Klippningen var ca 215 kr
 
Har en ganska lugn helg annars! Är dessutom ledig imorgon också, då J ska vara hemma! Slappt :)
 
Det blev ett kort inlägg i alla fall! 
Hörs snart igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0