Förkyld... igen...

Ännu mindre aktiv här på bloggen, ja jag vet! Det har inte hänt sådär jättemycket sen sist ändå. Jag är förkyld just nu, igen... Såååå drygt! Speciellt då jag från och med någon timme sen och fram tills söndag kväll har huset helt för mig själv. Så istället för att hitta på en massa roligheter i helgen, så jag väl bara vara hemma och kurera mig...
 
Bara 6 veckor kvar tills jag åker hem nu... Jag längtar jättemycket samtidigt som jag börjar fundera om jag kanske borde stanna kvar. Jag vill ju inte jobba med samma sak, men kanske kan hitta något annat.. För jag vill verkligen inte bara gå hemma i höst och inte göra någonting alls! Vi får se :)
 
Kort uppdatering, men jag får skriva snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0