Kallt som vanligt!

Hallå igen!
 
I tisdags var det träning igen och regnet ösde ner under nästan hela träningspasset, så det var riktigt skönt att hoppa in och ta en varm dusch när man kom hem! Senare på kvällen var jag barnvakt igen som vanligt på Tisdagar!
 
Jag skippade träningen igår morse. Det fick bli en liten promenad istället! Annars slappade jag mest under dagen faktiskt.
 
Idag har jag varit med Marie Louise till Chatham. Jag handlade ingenting förutom lite av onyttigheterna som vi två + Katrine ska dela på då vi har planerat en filmkväll på Lördag! Då ska vi dessutom beställa pizza! Yummy :)
 
Just nu sitter jag bara i min säng och försöker värma mig... Kallt som vanligt i huset... Det är ju fastadag idag också, så då är man nere bara för det också!! Haha :)
 
Inget mer intressant att skriva, så hejdå för denna gång :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Så du tränar och står i gumman, men förstår att det är skoj när du ser resultat på vågen. ;)

SV: Ja pyssla mår man ju så bra utav, skulle bli knäpp om jag slutade..okej då..knäppare.. ;)
Receptet på kakan kommer nån dag i veckan. =)

Kram
Sanna

Svar: Jag försöker så gott jag kan i alla fall :)Jag såg det!! Tack tack :D
Matilda Åberg

2014-02-16 @ 22:25:06
URL: http://www.krimskramsan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0