February workouts - here I come!

De senaste dagarna här i Rochester har det inte hänt så mycket. Vädret har varit riktigt tråkigt, bara regn och rusk nästan hela dagarna! Jag försöker kämpa på så gott jag kan med dieten. Helt ärligt har det inte funkat jättebra senaste veckan, men jag får ta nya tag! Igår nappade jag dessutom på ett erbjudande! Han som håller i träningarna jag varit på några gånger hade ett erbjudande att man kunde betala 29 pund (ca 313 kr) så fick man träna så många gånger man ville under Februari (som har totalt 12 träningstillfällen). Så istället för att betala 5 pund (ca 54 kr) per tillfälle blir det mindre än 2,50 pund (ca 26 kr)! Om man nu skulle gå alla gångerna vill säga! Nu när jag betalat för hela Februari så måste jag ju helt enkelt gå många gånger också! Minst sex gånger för att tjäna på det i alla fall. Så förhoppningsvis gör jag det bra och kan se några resultat :) 
 
Idag har jag mest bara slappat! Jag har spelat lite Wii bland annat. Sen kom J hem lite tidigare, så jag behövde inte hämta pojkarna från skolan. Senare ikväll har jag och några tjejkompisar planerat att gå på bio för att se filmen That Awkward Moment med bland annat Zac Efron. Hoppas på att den är bra :)
 
 
Sen när jag kommer hem kan jag kika på På Spåret på Svt Play :)
 
Hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0