Snart helg!!

Då var det snart helg igen!
 
Min vecka har varit lite upp och ner. Funderar fortfarande på att snart åka hem. Känns som att jag är lite klar med hela au pair-grejen snart.. Samtidigt vill jag ju inte åka ifrån vännerna här och jag trivs ju i själva staden med, men känns som att jag är lite klar här ändå. Fast ändå inte... Svårt att bestämma mig!! Får ha ett snack med J någon dag och se hur vi ska göra!
 
I alla fall så var jag och tränade igår och igen och det gick bra!! Idag har jag bara lite träningsvärk i armarna. 
 
Här är en bild från gårdagens träning och där pilen pekar är jag :)
 
Om ca en halvtimme slutar jag och sen äre nog lugnt hela kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0