Mindre och mindre aktiv...

... på bloggen då alltså! Jag har inte haft något intressant att skriva bara. Här kommer i alla fall ett inlägg!
 
Senaste helgen var väl mest ganska lugn! Jag och Katrine hade filmkväll med pizza på fredagen vilket var väldigt najs! På lördagen hade jag huset för mig själv ett tag då de andra var på rugby, så njöt mest av det. På söndagen fyllde yngsta pojken år, så då blev det att fira honom! Han fick ännu en Pettson & Findus bok av mig som han faktiskt också önskade! 
 
Måndagen var ganska fullspäckad. Åtminstone på eftermiddagen då yngsta pojken hade sitt födelsedagskalas för kompisarna nere på Pizza Express. Även om det var 11 barn som sprang omkring lite överallt emellanåt och var högljudda, så gick det ändå ganska bra! 
 
I tisdags var jag barnvakt som vanligt, men fick också lov att vara det igår då J var tvungen att vara i London. Fick kliva upp tidigare imorse då också, då hon sov kvar där. Pojkarna var ganska stökiga, så jag vaknade upp långt före mitt alarm... Drygt...
 
Annars har denna dag varit ganska bra! Halvfastedag, så dryg på det sättet, men annars bra! Strax innan lunchtid bestämde jag mig för att gå in till Chatham och idag hittade jag faktiskt en vårjacka jag letat länge! Hittade ju ingen under hela förra året... men nu har jag en och sådär ser den ut :)
Hoppas jag ska trivas med den!
 
Nu ska jag fortsätta med att värma mig under mitt täcke och lyssna på musik!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Låter som du har det bra där borta gumman, men ser ändå fram emot att du kommer hem till Sverige igen så man kanske får chansen att träffa dig igen.. =)

Kramar
Sanna

Svar: Ja, men det är klart du kommer få träffa mig när jag kommer hem igen! :) Kram
Matilda Åberg

2014-03-28 @ 20:40:05
URL: http://www.krimskramsan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0