Vilken bra vecka!

Då har ännu en jobbvecka gått! Jag fick helg tidigt igår och det var så skönt att inte behöva tänka på att behöva hämta upp pojkarna eller så på eftermiddagen! 
 
Lite kort om de senaste dagarna! I tisdags tränade jag på morgonen och på kvällen var jag och Katrine ut på Pizza Express och åt middag! Mums! Min pizza var väldigt stark, men ändå god! Och ja, kanske inte det bästa med pizza när man försöker gå ner i vikt, men räknar man kalorierna osv så funkar det :) Funkar bra för mig i alla fall!
Jag med min "American Hot" pizza och ja, den var väldigt hot ;)
 
Onsdagen började också med träning!
Känns så himla kul att jag redan börjar känna mig så mycket starkare och piggare av träningen!

Resten av onsdagen var mest lugn. Fick ha barnen lite extra då J var fast lite på jobbet.
 
Torsdagen var väl i princip en vanlig jobbdag förutom att J kom hem lite tidigare! Jag gick över till Katrine som satt barnvakt och höll henne sällskap. Hjälpte henne laga pasta bolognese och åt lite middag tillsammans med henne och barnen. Stannade kvar där till strax innan tio på kvällen innan jag gick hem igen. 
 
Fredagsmorgonen startade med träning. Var väl egentligen inte taggad på att gå då det regnade lite innan, men gick ändå! När man väl är det så gör det oftast inte så mycket om det regnar och blåser utan man gör så gott man kan ändå. Fast för någon dag sen var det riktigt drygt då det regnade så hårt under träningen så det kändes som man fick ispilar rätt i ansiktet... Men som jag läste någonstans; "You never regret a workout". Så sant!
 
På kvällen gick jag och Marie Louise ut och gjorde stan osäker!! Näe, då! Men vi hade i alla fall en jätteskoj kväll/natt med massa dansande :)
Jag och Marie Louise innan utgång!

Idag när jag vaknat så slappade jag mest någon timme och sen möttes jag, Katrine och Marie Louise upp och gick till Chatham. Där blev det lite shopping och lunch! Superfint väder så det var jätteskönt med en promenad och sällskap :)
 
Nu taggar jag för Mello! Ikväll hejjar jag lite extra på Martin Stenmarck! Om jag ska säga någon annan jag tycker kan gå till final så får det bli någon av Helena Paparizou, Outtrigger eller JEM!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Verkar som du trivs som fisken i vatten där borta gumman <3

SV: Skoj att du gillade mitt lilla fodral.. =)

Kramar
Sanna

2014-03-01 @ 22:12:34
URL: http://www.krimskramsan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0