Ett sista inlägg från mig...

... tills jag är tillbaka i Rochester :)
 
Ikväll kl 18:10 flyger jag från Arlanda mot Heathrow där pojkarnas och deras pappa hämtar upp mig! Jag börjar ju bli ganska van att flyga nu, men jag hoppas ändå en massa på att det ska gå bra! Vågar inte hoppas på allt för mycket liksom, haha!
Pappa och hans fru hämtar upp mig vid kl ett, så nu sitter jag väl bara och väntar på att tiden ska gå... Fick till och med ett ryck och städade nedervåningen lite! Så långtråkigt har jag det! 
 
I tisdags åt jag på Alfta Thai med Pappa och hans fru. Åkte hem till han för att hämta en resväska jag fick låna med mig till Storbritannien. Mycket mer speciellt hände inte förutom att jag kika på Idol på kvällen.
 
Igår, onsdag, så åkte jag och hälsade på min syster! Hon och hennes man fick en liten flicka i fredags, så nu är jag moster! Hon var så himla söt, lilla Molly! 
 
Känns konstigt att jag ska åka bort nu igen när jag liksom ganska nyss kom hem. Fast jag längtar tillbaka, så det ska såklart bli roligt! 
 
Jag kanske ska ta och göra mig något att äta och kika på tv eller nåt! 
 
Ha det bra så hörs vi när jag är tillbaka i Rochester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0