Shopping, chai & Lobo!

Jag började skriva detta inlägg igår kväll, men orkade inte skriva klart det så här kommer det nu istället :P 
 
Onsdagen började med att lämna pojkarna vid skolan (för Sports Week) och sen gick jag vidare mot Strood för att gå på Morrisons. Inhandlade ingredienser till torsdagsmiddagen + lite annat. 
 
På eftermiddagen lagade jag pannkakor till mig och pojkarna. Var nere i köket i nästan 1 timme totalt och gjorde pannkakor... Hårt jobb ;)
 
Senare på kvällen satt jag och Jane vid köksbordet och gjorde små pappersfigurer. De har en bok där man trycker ut figurerna i papper och sen limmar man ihop dem! Pojkarna gjorde lite själv, men kikade mest på!
 
Idag gick jag till Strood och mötte Nerea. Kikade lite i butiker och åt lunch. Köpte 3 plagg på Matalan.
Ett svart linne med paljetter på, en vit topp som är liksom "skrynklig" i fram och en jeansväst!
 
Hade lite tid innan jag skulle hämta pojkarna, så gick först till Rochester Coffee Co och köpte mig en Vanilj Chai! Lika god som första gången <3
På kvällen lagade jag middag som bestod av stekt potatis, fläskfilé, vitlökssås och coleslaw. Det blev kanske inte lika bra som när jag gjort det förut, hade ju lite annan ugn osv nu, men speciellt J tyckte det var jättegott!! Så nu får jag i alla fall laga middag fler gånger när jag vill hihi :) Sen efter middagen gjorde vi mer pappersfigurer! Jag gjorde t ex en som hette "Lobo", så söööööt!
 
Nu ska jag klä på mig, äta en muffin och sen lämna av pojkarna vid skolan. Sen har jag ganska mycket av dagen ledig faktiskt! Blir nog bara slapp hemma och pyssel :)
 
Ha det så bra! Snart ses vi :D 4 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Amanda W

ÅÅÅÅHHH!!! MATALAN!!!
Jag måste fan flytta till England!

2013-08-19 @ 23:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0