En liten snabb uppdatering!

Hej igen!
 
Jag har väl kunnat skriva nåt inlägg om jag velat när jag varit hemma i Sverige, men det har inte blivit så bara! Har gjort en massa annat så har inte riktigt haft lusten eller tiden. Jag tänkte skriva lite av vad som hänt senaste veckorna.
 
Den 4:e december hade jag ju varit i Storbritannien i 6 månader! Det känns inte riktigt som att det är så länge faktiskt! Tiden går väl så fort vissa dagar.
 
Den 7:e var jag med min värdfamilj + några fler till London för att gå på något som heter The British Military Tournament. Det var som en stor show för att hylla militärens olika grenar osv, med historier, show med hästar, stridsvagnar, motorcyklar etc.
 
Den 8:e var jag ner på Rochesters julmarknad med Katrine. Tog mycket foton, som jag nog laddar upp när jag kommer tillbaka till Storbritannien och min dator.
 
Den 13:e var jag ut på krogen med Marie Louise och Katrine för sista gången innan alla skulle åka hem till sina länder över jul. Hade jätteroligt och dansade mest hela kvällen!
 
Den 15:e åkte vi tre in till London där det regnade nästan hela dagen, men det gjorde inte allt för mycket! Vi hade planerat in dagen i förväg så vi visste ungefär vart vi ville åka och i vilken ordning. Vi började i alla fall med att gå till ett ställe som heter Scandinavian Kitchen. Det är både som ett café och butik i ett, som säljer skandinaviska produkter. Speciellt godis! Jag köpte lite Marabou choklad, kexchoklad och juleskum. Sen var vi mest kring Oxford Street. Efter några timmar där gick vi till Hyde Parks Winter Wonderland. Trist bara att det inte var snö utan det regnade i princip hela tiden där. Vi var inte där så länge utan vi gick istället till Pizza Hut och åt en god middag!
 
Sen jobbade jag måndag-tisdag och på onsdagen var det dags att åka hem till Sverige!
 
Nu tänkte jag sluta för denna gången och skriva mer om min vistelse i Sverige senare! Då kan jag också ladda upp bilderna från december :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0