1 månad

Tiden flyger iväg! Idag har jag varit här i Storbritannien i en hel månad!! De senaste dagarna har jag faktiskt varit lite trött och hängig. Jag vet inte om det beror på förkylningen på något sätt, men imorse vaknade jag i alla fall och kände mig piggare och gladare. Förkylningen är också på bättringsvägen!
 
För ca 2 timmar sen kom jag hem från att ha varit in till Chatham! J sa att jag gärna fick köpa samma typ av linnen till henne som jag själv köpte för några dagar sen, så jag började inne på Primark. Handlade totalt 10 plagg, men då var 4 av dem till J. Bilder på det jag köpte idag kommer lite längre ner, men först bilder på det jag köpte i måndags!
Klänningen!

De två linnena
 
Nedan är det jag köpte idag (förutom J's linnen)
Mer sommarkläder <3
+ nya mjukisbyxor då mina gamla börjar bli lite nötta.
 
Min lunch idag bestod av friterade mini kycklingbröstfiléer på KFC! MUMMA! Inte på nåt sätt nyttigt, men godare än Mc Donalds t ex. 
 
Om ca 1 vecka åker vi till Frankrike! Jag hoppas på att allt kommer vara lika bra där som här :) Det kommer ju vara släkt/vänner till familjen där också under stora delar av de 2 veckorna vi är där. Vi får se helt enkelt!
 
Jag behövde inte hämta barnen idag. Skönt! Deras pappa hämtar dem och borde väl komma hem hit om en stund! 

Kommentarer
Postat av: Monica Olofsson

men gud vad härligt :) ha så kul i Frankrike <3 och du vilka snygga kläder och billiga kan jag tänka mig :) men tänk att du kommer att kunna shoppa i Frankrike också :-0

Svar: Alla kläder är inte billiga här, men det gäller att man väljer rätt butiker eller rea :P Readrottningen Monica skulle ha varit här! haha :) Jaa, får hoppas jag hittar något fint där också!
Matilda Åberg

2013-07-04 @ 20:23:29
Postat av: Amanda W

Vilka sööööta klänningar!!! Och den med leopard tryck, I love it!!!
JAG VILL OCKSÅ SHOPPA I ENGLANDS BUTIKER!!! JAG ÄR VÄLDIGT AVUNDSJUK PÅ DIG JUST NU!

Svar: Yay! Nån är avundsjuk på mig! Hahaha! Älskar leopardklänningen med :D Jag älskar PRIMARK också ^^ hahahaa! Märks det?
Matilda Åberg

2013-07-05 @ 01:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0