1 vecka i Rochester

Jag kom ju på att det faktiskt är 1 vecka sen jag kom hit idag! Tiden har gått ganska fort, men inte för fort i alla fall. Tack och lov! 
 
Idag när jag och båda pojkarna var påväg ut från skolgården såg vi denna enorma "skalbagge" på ett träd som några stod och tittade på. Var tvungen att ta en bild! Kröp i hela mig när vi tittade på den typ, haha! Man ser inte så jättebra på just denna bild att den är enorm, men jag kanske kan fråga J's väninna om jag kan få en bild av henne då hon tog en med ett mynt bredvid så man kunde se hur stor den var!

 
Till tea idag gjorde jag Pita Pizza som jag fått receptet på av J. Superenkelt och gott. Förutom tomatpuré, majs, skinka och ost gjorde jag en med sparris och en med tomater. Yummy!
 
 
Snart läggdags för barnen här och för mig blir det nog också en ganska tidig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0