Chatham

Efter att jag lämnat av H vid skolan idag gick jag vidare mot Chatham. Väl där så fixade jag bland annat så att jag nu har ett brittiskt nummer! Jihoo! Blir lite billigare om jag ska ringa och sms:a här. Sen gick jag runt bland en massa butiker, men köpte ingenting. Påvägen hem igen köpte jag några vykort på Rochester Visitor Centre eller vad det nu heter. 
 
Lite bilder från Rochester jag tog idag:
 
Sen jag kom hem har jag värmt på lite av min wok jag gjorde till lunch igår, hängt tvätt och kört igång en till maskin. Innan jag ska gå iväg och hämta pojkarna ska jag nog fixa med disken och eventuellt dammsuga mitt rum. 

Här är förresten en bild från igår då jag prata med Mamma på Skype. Hon tog med mig ut när hon skulle hämta in Ernst :) hihi
Jag i min fina Mimmi Pigg-pyjamas!

Nu ska jag gå ifrån datorn!
 
Ha dä!

Kommentarer
Postat av: Monica Olofsson

ha ha kul att Ernst får va ned också ;-) ha ha... trevligt med alla dina bilder också, kram <3

Svar: Tack Monica <3 Tänkte på dig idag när jag såg ett par när jag såg ett par snygga skor som var storlek 41 :P
Matilda Åberg

2013-06-18 @ 18:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0