Lugnt, lugnt och åter lugnt

Jajamen, det har varit några stillsamma dagar nu, men rätt så skönt ändå! 

Min söndag minns jag inte så mycket av, då det inte hände något värst speciellt. Pratade med vänner på Facebook och Skype bland annat. 

Måndagen var också lugn. En helt vanlig dag där inget särskilt hände. På kvällen åt jag och J en slags ungsbakad potatis och sallad. Hon pratade om när hon hade jobbat som flygvärdinna och allt vad det innebär. Jag tror hon får mig att bli lite lugnare i mina tankar om flygning. Alla mina flygningar hittills (3 st) har gått hur bra som helst, men rädslan finns ju ändå där att något kanske någongång kommer att hända. Bra med lite sånt "pep talk" ibland.
Senare tittade jag på Legally Blonde 2 innan jag sov. 

Idag, efter att ha lämnat av H, gick jag till Chatham för att möta upp Laura. Gick runt i olika butiker, men jag köpte ingenting. Förhoppningsvis kan jag hitta en sommarjacka snart! Efter att ha hämtat upp pojkarna vid den vanliga tiden blev det att städa upp i köket och sen göra Pita Pizza. Jag hade lite vitlök på min! Yummmmm! 

Imorrn blir det en vanlig onsdag, förutom att H har utflykt med skolan och J ska följa med, vilket eventuellt betyder att jag kanske får sovmorgon... ? Hmmm.. Vem vet?! Wihooooooooo om så är fallet :) Får fråga J när hon kommer hem från jobbet om någon timme! Och så ska jag vara barnvakt på kvällen.. Så, det blir kanske alltså inte en vanlig onsdag ändå!

En sak till! Var inte rädd att kommentera hörrnini. Jag tycker bara det är jätteroligt! :)

UPPDATERING: Sovmorgon imorrn ;) Naaaaaajs!

Kommentarer
Postat av: Monica Olofsson

älskar att läsa det du skriver <3

Svar: Vad kul! :)
Matilda Åberg

2013-07-04 @ 20:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0