10 dagar kvar!

Imorgon är det 10 dagar kvar tills jag åker! Det börjar kännas allt mer och mer! Speciellt då jag träffar så många nu på kort tid som jag kanske inte träffat på länge eller så, så man hinner ses något innan jag åker. Idag umgicks jag t ex med Monica i Bollnäs där det blev shopping och thaimat! Monica stod för den mesta shoppingen, men ändå! Jag handlade typ bara en necessär och strumpor på Dollarstore.

 

Jag drömde inatt att jag hade kommit fram till familjen och jag hade bara packat 1 par skor, vilket var ett par sandaler jag hade på mig. Fick lite smått panik i drömmen! Tror nog jag inte kommer lyckas med den tabben på riktigt i alla fall. Ska försöka få med allt nödvändigt i alla fall. Jag har åtminstone börjat på en liten checklista, så förhoppningsvis ska jag inte glömma något!

 

Nästa vecka ska jag till Gävle och umgås lite med Jessica. Där ska jag även försöka leta på det allra sista jag behöver inför resan. Några exempel är: presenter till familjen, adapter och laptopryggsäck. Sen ska kanske jag och Jessica klämma in ett biobesök på kvällen då jag har ett gratis biobesök som jag fick då jag jobbade på TP. Det är nämligen bara giltigt till januari 2014 och då kanske jag är kvar i Storbritannien. Så då använder jag gärna den innan :)

 

Ska nog börja kolla igenom den där checklistan lite till så att allt blir med!

Om en vecka eller nåt börjar väl packningen!

 

Här är min fin, fina resväska :)

 

Nu säger jag godnatt!

 


Kommentarer
Postat av: Monica Olofsson

Jag kommer verkligen att sakna våra shoppingturer till Bollnäs :/ men du får lova att tänka på mig när du shoppar häftiga skor i London ;-) kram <3

Svar: Det kommer jag verkligen göra!! Du har ju fått mig att se på skor på ett helt annat sätt ;) haha. Kraam <3
Matilda Åberg

2013-06-04 @ 19:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0