Helg, sköna helg!

Helg igen! Så skönt, så skönt! Jag sitter i sängen och har gjort det hela morgonen. Ska väl dra lite kort vad som hänt tidigare i veckan!
 
Tisdag och onsdag var det vanliga jobbdagar. Barnvakt på tisdagen som vanligt alltså.
I torsdags behövde jag bara jobba vanligt på morgonen, för J kom hem tidigt så hon hämtade upp barnen från skolan och gjorde middagen till dem. Skönt att slippa det faktiskt!
På fredagen jobbade J hemifrån, så jag kunde ta sovmorgon! Sen promenerade jag in till Chatham för att kika efter en jacka t ex. Ville ha en liten finare jacka då jag bara har min lila regn/vind jacka annars. Bestämde mig för att prova en jacka jag kikat på förut och den blev det! Såhär ser den ut:
Riktigt nöjd med den!!
 
En stund efter att jag kommit hem från Chatham gick jag, Marie Louise och Katrine ner till Rochester Coffee Co. för en fika :)
 
Min kväll spenderades i Gillingham tillsammans med Niki. En helt okej kväll med mycket prat och dansande! Riktigt glad jag träffat denna tjej! En i raden av alla dessa härliga tjejkompisar jag fått här hittills <3
 
Så idag är det en riktigt slappdag! J ska ha en tjejkväll tillsammans med några väninnor ikväll och jag fick delta om jag ville. Antingen gör jag det eller så kanske jag går över till en kompis. Vi får se!
 
Hoppas ni har en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är en jättefin jacka. Riktigt snygg!

Svar: Tack, visst är den :D
Matilda Åberg

2013-11-16 @ 14:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0