4 månader i Storbritannien!

Tiden går fort när man har roligt! Det är redan mer än 4 månader sen jag flyttade hit nu! Det är helt sjukt ju! 
 
Det var nästan en vecka sen nu som jag skrev ett inlägg, men har väl inte haft lust att skriva kanske. Jag kan beskriva senaste veckan lite kort. I fredags hade jag, Marie Louise och Sara en liten filmkväll. Först såg vi på en film som hette "The Roommate" som var väldigt creepy, men bra! Sen såg vi på "Freedom Writers" som var mer drama och den var helt okej. 
 
På lördagen tog jag det först ganska lugnt hela dagen och sen på kvällen gick jag ut med Nerea, Sara och en av Saras kompisar. Till en början var det bara jag och Nerea och sen efter ca 1 timme mötte vi upp de andra. Kvällen var väldigt lyckad och jag hade väldigt skoj! Även om den inte slutade så positivt, så kunde jag mest bara rycka på axlarna åt det dagen efter. I söndags var jag bara hemma och även igår, för då var yngsta pojken hemma från skolan. Pysslade mycket med mitt senaste projekt som är ett julalbum. Nästan helt klar med det nu! Kanske pysslar färdigt ikväll :) Egentligen brukar J komma hem senare på tisdagar, men nu kom hon just hem så då slipper jag vara barnvakt ikväll. 
 
En väldigt snabb uppdatering som jag hoppas är okej :)
 
Bjuder på en bild från lördagskvällen på mig och Nerea
 
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snyggingar!

Svar: Tack Mamma <3
Matilda Åberg

2013-10-12 @ 09:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0