En lugn vecka bakom mig, en lugn vecka framför mig

Då var det en ny vecka igen då! Förra veckan jobbade jag tisdagen med barnen hemma hela dagen + barnvakt på kvällen och sen några timmar på onsdagen innan barnen åkte på semester med sin pappa. Sedan dess har jag i princip varit helt ledig! Har också fått veta att J ska jobba hemifrån en del nu till veckan så jag behöver nog inte jobba något alls på typ en vecka till! LYX! 
Det kanske blir lite barnvaktande dock, vem vet!
 
Min helg var ganska så lugn! På fredagen var vi några tjejer som gick ut. Helt okej kväll. Sen på lördagen var det mest bara slappande. Gick och fikade med några av tjejerna på eftermiddagen! Igår gick några av oss in till Chatham. Blev bara fönstershoppande för mig dock. 
 
Sen idag har jag fått motion som tusan! Var först iväg till postkontoret med paketet jag skulle skicka tillbaka. Ja, just ja! Det har jag ju inte berättat om. Jo, halloweenkostymen jag hade beställt... den kom på fredagen som väntat men i heeeeeelt FEL storlek!!! Jag blev så himla sur så ni anar inte... Så jag fick gå med det paketet till posten idag och skicka tillbaka det helt enkelt. Efter det gick jag över till Strood för att titta i en butik efter nåt att ha till min nya idé till halloweenutklädnad. Fick inget napp. Mötte upp Nerea och vi gick över till Rochester igen och sen vidare till Chatham. Hon behövde gå efter ett tag för att hon hade annat planerat idag. Jag stannade dock kvar och jag ljuger inte när jag säger att jag typ gick in i varenda klädbutik och även välgörenhetsbutik (typ som Röda Korset eller Erikshjälpen). Frustrerad fortsatte jag och bestämde mig för att gå in i en sista butik innan hemgång och vad tror ni händer... Jo, jag hittar såklart något som passar att ha till min idé! Hoppas nu att min utklädnad bli så bra som jag föreställt mig! Bild kommer upp en annan dag då utklädnaden är komplett :)
 
Nu ska jag och J äta bakad potatis till middag!
 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0