IKEA

Idag var jag och Sara iväg till närmsta Ikea, som då ligger i Lakeside. Så äntligen fick jag köpa mitt laptopstöd!
 


Min fina dator på laptopstödet
 
Ikväll ska vi (eller kanske bara barnen) äta köttbullar till middag. J ville att jag skulle köpa det på Ikea, så gjorde det till henne :) Det jag köpte förutom laptopstödet och köttbullar var en del onyttigt som t ex godis, julmust och pepparkaksdeg... men vi var ju ändå på Ikea så man fick passa på! Tyvärr med stort T så hade de inte någon Marabou choklad..... Riktigt besviken blev jag... men aja, vill jag ha choklad kan jag ju köpa något annat bara :) Jag provade ju Maltesers för första gången för någon vecka sen (vilket jag kanske redan sagt) och det blir det nog nästa gång också när jag blir chokladsugen! 
 
Imorgon ska jag, Marie Louise och Sara ha en liten filmkväll här hemma. J ska iväg på kurs i helgen och barnen åker iväg till deras pappa så jag får huset för mig själv. Antingen lagar vi mat tillsammans eller så blir det kanske takeaway. Vi får se helt enkelt! Sen blir det nog massa gott onyttigt framför filmen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0