Dunderförkyld...

Ja, jag är alltså fortfarande förkyld... Inte kul att vakna flera gånger på natten, drömma konstigt och sen vakna alldeles yr. Nä, jag hoppas jag blir frisk snabbt nu! J har försökt ge mig lite olika kurer och tips, så vi får se om det snabbar på det hela lite :)
 
Ikväll skulle jag ha varit ut på krogen med tjejerna, men det blir det ju knappast nu! Nä, det blir att ligga hemma o vila helt enkelt..
 
Tänkte också bara säga GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN till min fina Mamma!!! Jag hoppas du har en jättebra dag :)
 
Nu ska jag försöka hitta på något, kanske titta på Idol från igår eller en film.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas att du kryar på dig snart gumman <3

SV: Jag använder det vanliga bullreceptet, kavlar ut, lägger på "fyllning", viker dubbelt, skär längder som jag sedan vrider och snurrar ihop till bullar. Svårt att beskriva med ord, men hoppas du förstår hur jag menar. =)
Kram
Sanna

Svar: Okejj, kanske inte förstår till 100% men jag får väl använda mig av fantasin annars :D Har kryat på mig mycket förresten! Kram
Matilda Åberg

2013-09-20 @ 19:42:33
URL: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0