Skriver av mig litegrann!

Tänkte alltså skriva av mig lite nu :) 
 
Helgen var väldigt bra! Mestadels lugn faktiskt. Var ut på lördagen med Nerea. Vi var för övrigt ut på torsdagen också. Föredrar nog torsdagskvällen! Väldigt kul hade vi :)
 
På söndagen umgicks jag lite med Katrine och Marie Louise. Vi gick till ett café på huvudgatan vi inte hade varit till tidigare. Jag åt en chokladcupcake som hade världens godaste frosting! Det blir säkerligen så att vi går dit igen någon gång! Hade i alla fall jättekul som vanligt och på vägen därifrån så kunde vi inte sluta skratta. Vi skojade och höll på så folk undrade väl vad det var för fel på oss. Det blev ju inte "bättre" av att det regnade och blåste jättemycket så att Marie Louises redan trasiga paraply slets med i vinden och verkligen brakade ihop och även Katrines paraply blev pajj. Jag, som inte hade ett paraply, skrattade ihjäl mig åt hur deras flög hit och dit i vinden. Glad jag har dessa tjejer att umgås med, så jag får mig ett riktigt gott skratt då och då :) 
 
På måndagen var det dags för jobb igen. J var ledig, så det blev inte många timmar jobbat, men några i alla fall. Igår var hon också ledig och det blev ännu mindre jobb för mig då.
 
Jag har känt av lite halsont senaste dagarna, men det har inte varit något mer. Tills nu inatt, då vaknade jag av att jag var alldeles snorig... Samma skit på morgonen. Så just nu sitter jag i sängen under täcket och dricker te! Förhoppningsvis går det över snabbt, men med min vanliga otur så händer det väl såklart inte... Skulle egentligen ha träffat Nerea idag på förmiddagen och sen några andra efter lunch, men det får jag hoppa över idag då jag känner mig krasslig. 
 
Jag har i alla fall bestämt mig nu för att jag ska åka hem över jul och sen komma tillbaka hit innan nyår. Har inte bokat några biljetter än, men det blir väl inom närmsta veckan i alla fall.
 
På lördag ska jag, Marie Louise och Katrine åka till London! Så jag har försökt att spara på pengarna nu senaste veckan. Katrine ska dit för att hälsa på några släktingar som är där, men vi kommer att åka samma tåg dit. Vi får se vad jag och Marie Louise hittar på där :)
 
Hoppas denna uppdatering är bra nog och jag ska försöka skriva oftare, även om inläggen kanske blir korta :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Om man har glada och goda vänner ska man vara lycklig. Tur att dom finns! Jag längtar till jul när du kommer hem. Det ska bli roligt. Ha det så trevligt i London på lördag. Själva åker vi till Fullsta och plockar kantareller.

Svar: Ja, visst är det tur :) Längtar jag också! Om nu inte du kommer hit innan då ;) Ha det så trevligt ni också! Hade också velat plockat svamp :D Kram
Matilda Åberg

2013-09-18 @ 20:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0