Snart helg efter första skolveckan!

Hejhej! Det var några dagar sen nu som jag skrev ett inlägg. Har inte riktigt haft tiden eller lusten att göra ett, men nu kommer ett här!
 
I söndags bakade jag kanelbullar som familjen här verkligen tyckte om!
 

Idag ska jag baka mer! Antingen blir det bara pizzabullar eller så gör jag några kanelbullar med!
 
Sen mötte jag även upp med en au pair jag pratat med ca 2,5 månad på Facebook. Hon var med i samma grupp där som mig (Au Pairs In And Around Rochester) och vi började prata. Hon, som kallas Niki, kom hit först förra veckan och nu i söndags då jag träffade henne var hon precis lika trevlig på riktigt! 
 
I måndags började pojkarna skolan, så nu är det ett vanligt schema igen som gäller. Skönt med lite mer rutin + att jag får mina lediga timmar under dagarna :)
 
På tisdagen mötte jag upp Niki igen och Marie Louise hängde med också. Jag och Niki hade bestämt att ta med våra systemkameror och fota litegrann. Här får ni se några av fotona:
 

Niki & jag
Det lutande huset i Rochester ;)
 
I onsdags tror jag inte det hände sådär jättemycket för mig! Tog det bara lugnt! 
Igår så umgicks jag med Marie Louise, Katrine och Niki i Chatham. Var nära på att köpa en fin klänning på Primark, men jag höll mig. Jag har inte så mycket pund just nu, då jag inte fått betalt för dagarna innan och efter Sverigebesöket än... 
 
Nu ska jag nog gå ner och äta lite frukost strax! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0