Låååång påskhelg :)

Hejhej! Ännu en solig dag här i Rochester! Hur underbart som helst! Jag behövde inte sitta barnvakt igår som planerat, utan barnen åkte till sin pappa och ska vara borta tills på lördag. Det betyder att jag är helt ledig tills åtminstone måndag. Då är det ju helgdag, så då kanske jag också är ledig om J är hemma. Wohooo! Det trista är väl att jag inte har några som helst planer för dessa dagar än, men vi får väl se om jag kan hitta på något. 
 
När jag inte behövde sitta barnvakt igår kväll gick jag, Marie Louise och en fransk au pair tjej till puben för en drink. Var skoj att få umgås lite, prata och skratta! 
 
Idag är det halvfastedag igen... Vissa dagar funkar det jättebra och andra är det riktigt svårt! Fast det är ju uppenbart att det fungerar på mig! 
 
Glad Påsk också på er förresten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0