En oplanerad övernattning!

Det blev inget Melodifestivalen för mig i lördags. När jag var på väg ut på förmiddagen glömde jag en nyckel i dörren så sen kunde man varken låsa eller låsa upp från utsidan. Ytterdörren går ej att öppna utan nyckel. Så efter att ha varit i Chatham med Marie Louise fick jag följa med hem till henne. J var iväg på kurs under helgen och kunde inte kolla mobilen så ofta, så när hon äntligen svarade några timmar senare så kom vi helt enkelt fram till att jag skulle få vänta tills hon skulle komma hem runt 3-tiden igår för att kunna gå in genom bakdörren istället. Som tur var så fick jag sova hos Marie Louise's värdfamilj!! Så då blev det ingen Melodifestival för mig på kvällen, utan det tittade jag på igårkväll istället. Jag och Marie Louise umgicks mest uppe på hennes rum på kvällen och innan vi skulle sova kollade vi på The Shawshank Redemption som gick på tv. Trevlig ändå med en oplanerad övernattning! :)

Vilken tur att inte jag hade någonting på i huset som t ex plattång, ugnen eller något annat! Bara lite skitig disk jag tog hand om när jag kom tillbaka! :)

Idag hade jag och Marie Louise planerat att ta en promenad efter att ha lämnat barnen vid skolan, men det tråkiga vädret gjorde att vi skippade det! Istället har jag tagit hand om lite tvätt och håller på att göra lite bröd. 

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0