Några sköna lediga dagar!

Har ju inte skrivit något sedan i torsdags, så här kommer några rader!
 
I fredagskväll var jag ut på en liten middagsdejt! Första Alla Hjärtans Dag dejten för mig, vilket var väldigt trevligt :)
Fick en ros och lite choklad :)
 
Lördagen var också en riktigt bra dag! Tog en promenad med Marie Louise och Katrine över till Strood på dagen, för att mötas upp igen senare för en filmkväll! Var en väldigt trevlig kväll med massor av onyttigheter och skojj med bästa tjejerna! Vi kollade bland annat på The Hangover även fast vi alla har sett den förut, men den är ju lika rolig varje gång!
 
Min värdfamilj åkte på semester i söndags, så då tog jag det mest rätt lugnt under dagen. Tog en promenad över till Strood för att handla lite mat jag kunde ha närmsta dagarna! Blev bland annat köttfärs så att jag kunde äta tacos! Mmmmm :)
 
I måndags gick jag till Chatham och mötte upp Niki. Hon skulle till frisören under dagen och då passade jag på att klippa mig också! Var dags att bli av med lite slitna toppar igen! Senare på kvällen var jag ut på en promead med Katrine! Så totalt var jag ute och gick i ca 2 timmar! :)
 
Igår började jag med att gå ner och träna! Det var faktiskt ganska varmt i luften, men såklart så regnade det lite i alla fall. Går ju inte att lita på vädret här i Storbritannien alls!
Sen har också städat i huset lite! Familjen kom ju tillbaka idag igen, så imorgon och fredag kommer jag ha pojkarna hela dagen. Vi får se vad vi hittar på då! 
 
Kan också bara säga kort att jag gick in till Chatham idag igen! Handlade lite smått och gott på Primark och Poundland t ex och sen gick jag hem igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0