Vanlig jobbvecka igen!

Då var det måndag och barnen är tillbaka i skolan igen, vilket innebär en vanligt jobbvecka för mig igen!
 
Jag var hemma med pojkarna torsdag och fredag då de fortfarande hade lov. Det var väl mest slappande under de dagarna. Yngsta pojken ville i alla fall vara ute litegrann så jag hängde med ut och spelade lite fotboll. Vi hade väl spelat ett tag och sen såklart skulle jag göra illa mig med min vanliga otur... Inte nog med att jag har ont i ena vristen så ramlade jag nu när vi sprang och jagade bollen. Ute på gården har vi några stenplattor närmast huset där det är som en liten grillplats bland annat och lite lerig under skorna så halkar jag och ramlar pladask rätt på rumpan och svanskotan.. Ställde mig upp direkt i alla fall så att jag kunde försöka gå. Efter några timmar kändes det i alla fall bättre. Tur var väl det! 
 
I lördags mötte jag upp Marie Louise och Katrine för en fika på dagen och sen på kvällen var det ju Melodifestivalen! 
 
Igår mötte jag upp Niki och vi började med att ta en fika! Sen var vi ut och gick bland annat över till Strood och sen till Chatham. Blev åtminstone ca 7km vi gick under dagen så det var ju bra! 
 
Nu ska jag ta hand om lite tvätt och sen pyssla eller slappa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0