In i rutinerna igen!

Hejj hejj igen!
 
I söndags när Marie Louise kom över kollade vi på filmen About Time och den var väldigt bra! 
 
I måndags var det då dags för skolan att börja för pojkarna, så nu blir det lite mer rutin i vardagen igen. Igår var jag då barnvakt som vanligt på kvällen och det var inga som helst problem. Spelade lite Fifa 14 på Wii med yngsta pojken, men han vann båda matcherna. Jag skyller lite på att jag hellre spelar Fifa på Xbox då jag gillar den kontrollen mer och plus att grafiken är bättre! Hade fått lite mer städuppgifter igår (fick även städa lite i måndags), fast det inte är något jag ska göra.. så om jag blir bedd igen inom kort kommer jag nog ifrågasetta det. Det är klart jag kan hjälpa till lite extra ibland och så, men om det ska börja bli regelbundet så kommer jag inte gå med på att göra det gratis! Annars är det väl bara att familjen skaffar städerska igen liksom..
 
Idag har jag inget riktigt planerat. Kanske att jag ska gå iväg till Strood eller Chatham. Det ska tydligen vara bättre väder idag! Annars har det nästan bara varit regnigt och blåsigt senaste dagarna! 
 
Nu börjar jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0