Något att se fram emot!

Ja, nu har jag i alla fall något att se fram emot närmsta tiden här! Imorgon kväll (efter lite barnvaktning) ska jag gå ut med några tjejer. Vi planerar väl egentligen att vi ska hålla till på en och samma pub hela kvällen och de flesta ska inte dricka något. Hoppas på att det blir en trevlig kväll :)
 
Sen på lördag ska jag åka in till London för att umgås med Amanda och en av hennes kompisar!! Tror det kommer bli en jättekul dag :D För er som inte vet så har jag känt Amanda sen jag var ca 5-6 år och bodde i Dalarna. Nu har vi inte träffat varann på ganska länge så ska bli roligt att få ses igen :)
 
Ja, vad har då hänt senaste dagarna. Inte så himla mycket faktiskt! Jag har ju börjat med den här 5:2 dieten för ca 1,5 vecka sen bara för att prova på och hittills har det gått väldigt bra! Hunnit gått ner några kilo i alla fall :) Sen var jag på träningen igår igen och det gick bra! Jag hade tänkt gå imorgon igen, men då måste jag vara hemma mellan 09:00 och 13:00 för att nån ska komma hit och kontrollera alarmen i huset. Får köra det igen nästa vecka alltså :)
 
Har varit lite nere senaste veckan eller så och ja, som ni vet känt att jag kanske hade velat åka hem.. men nu känns det lite bättre igen :) Lite beror kanske på att jag har lite att se fram emot o så! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Då måste du hälsa Amanda så mycket. Ha det så kul!

2014-01-24 @ 18:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0