6 dagar kvar...

Längesen jag skrev, igen, jag vet! Men får man inga kommentarer eller nåt heller så är man ju inte direkt mer peppad att skriva! 
 
Idag är det 6 dagar kvar tills jag ska åka tillbaka till Sverige igen. Visst, jag kommer att må bra av att åka hem och tycka det är skönt att få komma ifrån den här typen av jobb och situation, men jag kommer sakna så mycket härifrån! Därför är jag så himla, himla kluven! Men vem vet, jag kanske får för mig att åka tillbaka snart nog igen för att göra något annat! 
 
Imorgon ska jag åka in till London en sista gång med Marie Louise och Katrine. Vi ska bland annat till Tower of London och The National Gallery! Förhoppningsvis blir det en bra dag. Enligt väderprognoser ska det regna mest hela dagen dock... Inte lika skoj! 
 
Ikväll slappar jag nog bara och kollar på film för att sen lägga mig tidigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0