Från London till Ludvika

Hallå där!
 
Just nu sitter jag i soffan i Monicas lägenhet i Ludvika. Samma soffa jag sov i inatt. Jag har nog inte sovit så himla mycket dock. Dessutom så hade vi nog liiiite för roligt igår, för det känns idag... Men man ska väl inte klaga allt för mycket :) Jag kom i alla fall hit på eftermiddagen igår och Monica mötte upp mig på stationen. Senare på kvällen begav vi oss in till centrum där det bland annat med thaimat till middag som var riktigt gott! Kom väl hem vid kvart i tolv kanske. 
 
Jag kan ju också försöka berätta lite kort om vad som hänt sen i tisdags. J skjutsade mig till Heathrow på tisdagsmorgonen och där fick jag försöka hitta runt på egen hand. Jag hade väldigt god tid på mig i alla fall, så det var inga större problem. Själva flygningen gick bara bra! Min 4:e hittills! Det var bara vid landningen som det blev lite nervöst då det var mycket luftgropar, men inga större problem! Kändes som när man släpps uppe ifrån Fritt Fall typ och så killar det en massa i magen!
På Arlanda var det nästan bara att gå direkt till utgången, då jag bara hade med mig ett handbagage. Blev upphämtad av en bekant till familjen, som stod vid Terminal 5 fast jag kom ut vid Terminal 2. Så jag fick gå en sväng runt innan jag kom fram till bilen. Tisdagskvällen blev lugn och jag lade mig tidigt.
 
På onsdagen umgicks jag med Jessica! Vi åkte iväg till Bollnäs för att shoppa litegrann och sen åt vi middag på favoritstället Spicy Cow! Sen for vi tillbaka hem till mig för att planera lördagen lite. Då ska nämligen hela kompisgänget först åka till Spicy Cow för att äta och sen ska vi åka till en av kompisarnas stuga för att fira min födelsedag i förskott. Det blir nog en väldigt bra lördag!
 
Igår for jag som sagt hit till Ludvika och nu kommer strax Monica komma tillbaka från jobbet för en långlunch. Vi ska in till centrum för att käka lunch och sen eventuellt lite shopping. De har ju en scrapbookingbutik här också, så det kan bli farligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0