Ny vecka! Nya möjligheter!

Min lördag och söndag var väldigt lugn. Mest bara slappande hemma. På söndagen gick jag över till Strood en sväng för att kolla på skor och köpte mig två par. Köpte även ett par typ träningsbyxor!
 
Hade på mig skorna till vänster på måndagskvällen då jag träffade Nerea en sväng och fick massa skavsår direkt.. men det blir nog bättre ;) Hade på mig skorna till höger igår när jag och pojkarna gick över till Strood för att köpa H ett par nya rygbyskor och de är verkligen supersköna! Är väl typ lite som tofflor de skorna. Så igår var jag mest hemma hela dagen med pojkarna förutom då vi gick till Strood och sen åt på Pizza Express.

Idag trodde jag att det var en vanlig långdag för mig (08.00 till 21.00), men J sa till mig imorse att T skulle bli upphämtad av hennes mamma och hitta på något. H är på rugbyläger, så jag blev hemma själv istället helt enkelt! Bara jobbat 1,5 timme idag och sen blir det ca 3 timmar ikväll! Wihooo! 
Efter att J's mamma hämtat upp T gick jag iväg mot Chatham då jag behövde ny tandkräm, hudkräm osv. Shoppade även lite på Primark, men inga kläder denna gång utan det blev lite smink och annat plock!
Provade lite kläder på New Look också, men bestämde mig för att inte köpa något. Hittade en ganska fin blå klänning t ex som jag var sugen på att köpa... men blev lite snål ;)
 
Nu ska jag sitta här och mest lyssna på musik och inte så mycket mer!

Kommentarer
Postat av: Ella

Snygga brallor

Svar: Tack :D
Matilda Åberg

2013-08-09 @ 18:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0