Fortfarande förkyld...

... men jag gör så gott jag kan :)
 
Det jag kan berätta om min söndag är i alla fall att vi åkte iväg till ett ställe som heter Shorne Woods Country Park. H skulle vara där på ett födelsedagsfirande och medan han var på det gick jag, J och hennes mamma runt i själva parken. Tog lite foton där:

 
En väldigt fin och mysig park, men det blev otroligt varmt att gå omkring där! Var ca 28-29 grader ute. Blev så svettig i skorna så tejpen jag hade på fötterna, för att inte få skavsår, åkte av.. Fick liksom vika ner bakre kanten på skorna och gå så resten av vägen, haha! 

Igår gick jag in till Chatham för att köpa lite välbehövliga artiklar på Boots. Det blev såklart även en sväng in på Primark där jag köpte två vanliga ( ASBILLIGA!!!!! ) linnen och en jättesöt klänning! Bild kommer upp en annan dag på detta! Resten av dagen var ungefär som vanligt.

Denna dag har sett ut som så att jag började med att lämna av H, postade brev åt J och lämnade tillbaka en bok till biblioteket. Hade bara läst några sidor i den, men tröttnade nästan direkt. För några dagar sen köpte jag två böcker på en typ second hand affär istället, för ca 18 kr styck och sen har även J gett mig någon bok jag får läsa om jag vill. Lite senare mötte jag upp den svenska au pairen. Vi skulle gå över till Strood för att hälsa på några kompisar till henne. Förresten, på vägen för att möta upp henne stötte jag på en av männen jag och J satt och pratade med i fredags. Trevligt värre! Vi blev hos kompisarna i ca 3 timmar innan det blev dags att åka tillbaka för att hämta upp pojkarna från skolan. Efter vi kommit hem blev det en ganska vanlig kväll. Jag brukar äta samtidigt med pojkarna på tisdagar, då J ändå jobbar sent, men då de ville ha macka idag valde jag att göra något annat. Jag gjorde en liten sallad bestående av bl.a. salladsblad, ruccola, avokado, tomat & gurka. Med det åt jag kyckling som jag skar i små bitar och stekte med lite vitlök! Smaskens! Det blev lite över också, så jag har det som lunch imorgon ;)
 
Nu är klockan snart halv elva här och jag ska väl sova. Imorgon tänker jag nog mest bara vara hemma och slappa! Jag har lite hushållssysslor jag behöver göra, så lika bra att bara hålla sig på hemmaplan.

Kommentarer
Postat av: Amanda W

VILL SE KLÄNNINGEN!! :D I love dresses, it's the best thing in the world. :D

Svar: Du får se den idag! Tillsammans med andra kläder (bl.a. två klänningar) jag köpte på Primark idag!! ;)
Matilda Åberg

2013-07-04 @ 01:02:07
Postat av: Monica Olofsson

men vad kul du verkar ha :) härligt :) kram

2013-07-04 @ 20:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0