It's gooood

Gårdagen gick bra! Jag tror jag skötte mig bra i alla fall. Barnen åt av maten osv, så nåt bra gjorde jag väl i alla fall ;) Skrev kontraktet med J, så nu är det klart också! 

Var och tog en fika med den svenska au pairen på förmiddagen idag. Minns inte vad caféet heter, men de hade i alla fall jättegoda chokladmuffins! De var riktigt stora också och hade chokladbitar i dem. Sen drack jag vanilj chai, fast den var inte lika god som på The Rochester Coffee Co. dock! De hade hävt kanel på toppen och det liksom blandades in väldigt mycket, så det blev mer som kanelchai tyvärr... 

Idag kommer J hem vid kl 10 på kvällen, så då ska jag ha hand om barnen hela eftermiddagen. Får hoppas det går lika bra som igår! Jag vet en sak jag måste förbättra dock och det är att knyta en slips! H vill gärna ha hjälp att knyta sin slips på morgonen och jag är ju inte riktigt en hejjare på det, så det får jag försöka träna på. Ska gå till skolan om en stund för att hämta upp honom och sen vänta på T som slutar lite senare.
 
Jag kunde nästan inte somna igår. Inte av pigghet, utan av att jag läser en väldigt spännande bok! Det är Postcard Killers (Lisa Marklund & James Patterson). Mamma sa till mig när jag tog den ur hennes bokhylla att "Ska det där vara nåt de?".. Jaa, Mamma den är faktiskt åtminstone helt okej! :)
 
I helgen kanske jag ska hänga med L till ett shoppingcenter en bit bort som heter Bluewater. Även fast jag mest tänkt fönstershoppa kan det ju vara kul att få hitta på något! Jag tänkte eventuellt att jag ska gå in till Chatham imorgon och kanske kika på några kläder. Kanske hittar något fint, vem vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0