1 vecka kvar!

Jag har fortfarande väldigt svårt att förstå att om en vecka kommer jag att befinna mig i London! De senaste två-tre veckorna har gått så otroligt snabbt och snart är det alltså dags! Jag undrar när det kommer sjunka in för mig att jag ska åka till en stad i Storbritannien och bo där närmaste månaderna, kanske till och med 1 år. Kommer säkert börja fatta när jag blir upphämtad av J på flygplatsen eller nåt.
 
Just nu, eftersom jag fortfarande inte kan fatta att jag kommer spendera flera månader i England, så är jag nog mest nervös inför flygresan. Jag har ju bara flygit två gånger innan och det var i Januari i år. Det som är bra ändå är ju att den här gången är resan bara ca 2 ½ timme. Det är ju ingenting i jämförelse med första gångerna då det var 6 timmars flygresa. Så den här gången kommer det nog kännas mycket snabbare! Fast i och för sig så flög jag ju inte ensam då utan man hade ju nån att prata med t ex, nu får jag väl göra annat för att fördriva tiden!
 
Senaste veckan har jag i alla fall letat på några sista saker inför resan, men lite grejer är kvar. Jag nämnde ju att jag ska till Gävle nu på torsdag och då får jag hoppas jag kan fixa det allra sista!
 
Annars så kanske jag får ta och provpacka väskan litegrann under helgen så att jag vet att den inte är för tung eller så. Vore ju lite trist! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0