På bättringsväg :)

Äntligen börjar jag bli på bättringsvägen! 
 
Helgen var ganska lugn för mig då förkylningen var ganska dryg.. På värdfamiljens halloweenfest var jag så social jag kunde och sedan slappade jag mest på mitt rum. På söndagen träffade jag på Sofia, en kompis från Sverige som bor i Bristol sen ca 10 år tillbaka. Vi har inte setts på över 4 år så det var verkligen dags igen! Hon åkte hit till Rochester och passade på att kika runt i denna delen av England samtidigt som vi fick lite tid att prata om allt möjligt som hänt sen sist. Nästa gång blir det min tur att hälsa på i Bristol, vilket troligen blir i Januari :)
 
Annars så har inte så mycket mer hänt. Pojkarna har börjat skolan igen efter deras lov. Så nu är det vanligt jobbschema igen. Fast jobbade sent i måndags istället för igår. 
 
Förresten så fick jag min plånbok tillbaka i måndags också! Allt var kvar i den!!! Yay :)
 
Nu ska jag fortsätta slappa och försöka bli frisk så gott jag kan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0