En riktigt härlig helg!

Hejhej!!
 
Jag börjar väl med att säga att bion i fredags var riktigt bra!! Många härliga skratt från en del pinsamma sitiatuoner med mera! Den var väldigt bra i alla fall :)
I fredags läste jag också ut den andra boken i True Blood serien så nu måste jag ut på jakt efter den tredje!
 
Halva lördagen bestod mest av slappande. Jag tittade bland annat på På Spåret! Jag inte orkade titta på det efter bion då jag kom hem rätt sent. På eftermiddagen gick jag över till Strood med Katrine när hon ändå skulle dit och jag inte hade något bättre för mig. Handlade lite gottigott på Morrisons som jag kunde ha och mumsa på framför Melodifestivalen på kvällen! 
 
Igår så tog jag det mest lugnt på morgonen. Spenderade lite tid på att översätta mitt CV till engelska t ex. Så uttråkad var jag just då! Fast tyckte det kunde vara lämpligt att ha det på engelska också utifall, man vet ju aldrig! Sen vid kl 12 mötte jag upp Katrine och vi gick iväg till Chatham. Vi var såklart in på Primark! Jag köpte ett par nya strumpor och en tygväska jag tittat på ett tag!
 

Älskar ugglan!

Efter någon timme gick vi tillbaka till Rochester igen och åt en supergod lunch på Pizza Express! De hade ett erbjudande på en trerätters lunch som vi nappade på och det var väldigt, väldigt gott!
 
På kvällen tog jag det mest lugnt och lyssnade på musik! Var fortsatt riktigt mätt efter min lunch och kunde somna så gott så! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0