Lördag i London!

I fredags blev det ingen direkt utekväll. I alla fall inte som planerat. Istället för att alla höll ihop och stannade kvar på ett och samma ställe som planerat, drog alla ifrån mig och Marie Louise... Så vi tröttnade väl lite och gick hem istället! Fick umgås litegrann iaf :)
 
Sen på lördagen åkte jag in till London och mötte upp Amanda med hennes två kompisar. Vi började med att gå och äta på TGI Friday's. Då jag egentligen är på en "diet" just nu så fuskade jag lite denna dagen! Åt en hamburgare där till lunch i alla fall och drack Coca-Cola. Inte druckit läsk på länge så det var gott! Sen åkte vi till Covent Garden och gick runt där en stund innan vi åkte ut till Camden Market. Det började ganska snart att regna och vi sökte skydd inne på en pub. När vi hade gjort en plan om vart vi skulle efter det så började det riktigt spöregna och samtidigt blåsa rejält så vi fick stanna inne på puben lite längre! Sen åkte vi tillbaka in mot stan och åt på Zizzi. Jag åt en god risotto! Sen var jag trött efter en ganska lång dag och vinkade hejdå till tjejerna! Hade en riktigt rolig dag i alla fall :)
 

En bild jag tog medan jag väntade på Amanda och hennes kompisar
 
Min söndag var ganska så slapp, hände alltså inte mycket! Sen igår var det en vanlig jobbdag igen! 
 
Idag har jag hittills hunnit göra lite fryst cheesecake som är i frysen just nu och stelnar! Sen har jag också gjort lite Potatis- & Purjolökssoppa. Helt okej för att vara första gången jag gör det tycker jag nog :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0