Härlig helg!

Innan jag skriver om min helg tänkte jag bara lägga upp lite bilder i efterhand från dagarna i Sverige hittills.
I onsdags då jag och Jessica åt på Spicy Cow! Provade något nytt denna gång och det blev revbensspjäll med bakad potatis.

Köpte ett par fina skor på Deichmann för 49:-
 
Middag på Coco Thai i Ludvika på torsdagen!
 
Då, tillbaka till helgen! Vad har då hänt denna helg? Jo, i fredags åkte jag hem från Ludvika med Monica. Vi stannade till på Burger King för att äta lite på vägen och jag säger då bara det... Jag tror nog aldrig att jag vill äta en hamburgare på Mc Donalds eller Max igen, för den här hamburgaren jag åt var sååå himla god! Så framöver blir, om jag ska äta en burgare någonstans, så kommer det bli Burger King, Sibylla eller något liknande!
När vi ändå var i Dalarna så gjorde vi så att vi svängde in till Linghed där jag bodde som liten! Vi åkte och tittade på förskola jag gick på och sen hittade vi även gården vi bodde på!

Lingåsen
Vårt gamla hus



Det var i alla fall jätteroligt att åka och se sig omkring i området där man bodde när man var liten. Det var ju över 15 år sen vi bodde där, så ganska längesen :)
 
I alla fall så blev fredagskvällen lugn framför tv:n.
 
På lördagskvällen åkte jag och kompisgänget iväg till Spicy Cow där jag tog den gamla vanliga favoriten!

Grillad entrecôte med dollarchips, vitlökssmör, coleslaw och grilltomat

Efter middagen, som jag för övrigt blev bjuden på, for vi iväg till en av kompisarnas stuga utanför Edsbyn. Det hela var väl både att vi ville träffas då jag ändå var hemma och även lite födelsedagsfirande för mig. Förutom middagen fick jag även en maskin som man gör cupcakes i som var rosa. Jag tror nog jag kan ta med den till Storbritannien, men vi får se hur stor väska jag får med och vad allt väger till slut. Festen höll på ganska länge för de flesta och jag hade en väldigt rolig kväll med vännerna!
 
Igårkväll blev det älgkött till middag och gud var gott det var! Tack för att jag får bli bortskämd när jag kommer hem säger jag bara!
Maten innan den grillades/lagades
 
Sitter hemma just nu och tar det lugnt. Varit iväg tidigt imorse till Tippen i Bollnäs för att slänga grejer och sen handlat lite på ICA. Har ingenting riktigt planerat för dagen utan jag ska nog bara ta det lugnt. Nu ska jag nog dock äta lite rester från gårdagen till lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0