Shopping on Oxford Street

Det var några dagar sen jag skrev nu märkte jag, så tänkte skriva ett snabbt inlägg nu!
 
I måndags och tisdags hände inte så mycket. Jag var hemma hela dagarna med pojkarna då de har sommarlov än. Igår jobbade jag bara ca 1,5 timme på morgonen och sen åkte jag in till London! Väl där mötte jag upp Jessicas moster och kusin! Det var roligt att få träffa lite folk "hemifrån" :) Vi gick mest runt på Oxford street och kikade i butiker.
Jag hittade en snygg (och SUPERBILLIG) t-shirt med ett tryck på Primark och sedan svarta leggings och en topp på HM. Kul när det är mycket billigare här på så många ställen :)
 
På tåget hem såg jag en jättesöt kille och vi utbytte lite blickar. Kul, kul :)
 
Nu sitter jag bara o slappar. Vid halv ett ska jag ta pojkarna ner till en simbassäng här i Rochester. Det var nämligen gratis simlektioner där idag och de behövde träna lite mer på att simma. 
 
Det har kommit en ny au pair hit nu som har ersatt den norska tjejen jag berättat om förut och hon ska nog komma över hit ikväll en sväng. Alltid kul att lära känna nya människor :) N kommer kanske över ikväll också, men annars träffar jag henne imorgon då vi troligen ska gå ut på kvällen!

Kommentarer
Postat av: Monica Olofsson

jag blir så glad när jag läser hur kul du har :) lycka till på kärleksfronten ;-)

Svar: Ja, jag tror nog inte jag ska skicka in till det där nu ändå haha ;D men kanske hittar nån annan ;)
Matilda Åberg

2013-08-02 @ 19:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0