♦♢ Au Revoir ♢♦

Ett sista inlägg innan vi far iväg till Frankrike tidigt imorgon bitti! Åker väl iväg innan halv 7 på morgonen eller något sånt. Just nu har jag lagt fram kläder och så på sängen som jag tänkt ha med mig, men är inte helt säker än om jag ska ha med mig allt. Svårt att veta bara vad det kommer vara för väder och allt sånt... Får fråga J när hon kommer hem vad hon tycker :)
 
Pratade en sväng med Mamma tidigare idag och när videon startade på Skype... vad får jag se? Jo, Mamma hade på sig en basker, målat en mustasch, gjort franska flaggor och även en slags banner där det stod: "Bon Voyage A France, Matilda". Tack Mamma, vad söt du är! :) Tog lite print-screen bilder, så jag har till ett framtida scrapbooking album!!
 
Så, jag kommer i alla fall vara utan Internet dessa 2 veckorna i Frankrike. Om jag kommer ha någon anslutning någon gång kommer jag nog inte skriva ett inlägg, utan då loggar jag nog in en sväng på Facebook istället.
 
Ikväll ska jag även ut och fira N en sväng på Westerspoons, men det blir en väldigt tidig kväll för mig i alla fall! Får hoppas att den blir kul ändå :)
 
Kommer sakna er alla när jag inte kommer kunna prata med er under dessa 2 veckorna, men jag hoppas ni tar hand om er så hörs vi när jag kommer tillbaka!!

Kommentarer
Postat av: Monica Olofsson

men ha det så jvl BÄST!!! kram <3

2013-07-12 @ 21:49:24
Postat av: Mamma

Undrar hur du har det? Underbart kantänkas!

2013-07-15 @ 12:33:57
Postat av: Amanda W

Have an awesome time giiiiiirl!!!

2013-07-18 @ 08:44:55
Postat av: Monica Olofsson

ha ha vill se bilder på mamma :D :D :D

Svar: Hahaha, vet inte om hon går med på att jag lägger ut dem här, men kan visa dig på min dator nån gång ;)
Matilda Åberg

2013-08-02 @ 19:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0