2 dagar kvar!

Min sista helg hemma har varit väldigt trevlig och innehållsrik! I fredagskväll kom brorsan & hans sambo hit och vi grillade älgkött. Igår kväll var vi bjudna på 50-års kalas hos min moster där hon bjöd på en födelsedagsbuffé. Idag hälsade vi på mormors kusin som fyllde 90 år. Hon blev riktigt glad över sin present vi gav henne, vilket var ett album jag skapade med bilder från hennes liv. Så det var väldigt kul! Efter det åkte jag hem till pappa & hans fru för att hälsa på lite och sen åka för att äta lite pizza.
 
Jag bokade alldeles nyss min buss- & tågbiljett till tisdagsmorgonen. Nu är det nära! Det var först igår kväll eller kanske idag som jag började inse att jag faktiskt ska flytta till ett annat land och bo där i flera månader. Jag vågar nästan inte tänka på det för mycket för då kommer jag väl bli jättenervös!
 
Resväskan åkte fram igår kväll i alla fall så nu är packningen igång! Skrev ut checklistan jag gjort så jag kan bocka av grejer eftersom. Nu ska jag väl bara bestämma mig för vilka kläder jag ska ha med mig, för annars är det mest saker jag ska använda fram tills jag åker som står kvar på listan.
 
Imorgon har jag ingenting alls inplanerat. Det känns ganska skönt att jag är "ledig" sista dagen innan jag åker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0