Imorgon

Ja, imorgon är det då alltså dags! Jag kan fortfarande inte fatta det? Jag har tjatat om det länge nu så ni vet redan om det... men i alla fall. Jag tänkte bara slänga in ett snabbt litet inlägg innan jag far iväg imorrn bitti. Jag kanske skriver ett inlägg redan imorgon kväll eller någon annan dag!
 
Ni får gärna kommentera eller fråga mig om det är något ni undrar över! Vore lite kul att få se vilka det är som vill följa min resa :)
 
Nu tänker jag packa det allra sista och sen går jag och sover!
 
Wish me luck tomorrow!

Kommentarer
Postat av: Anki

Ska bli intressant å följa dig :)

2013-06-03 @ 21:32:03
Postat av: Helen

Klart jag vill följa dig på din resa vännen! Hoppas du får det jättekul där borta så ses vi igen när du kommit hem om inte jag t.o.m. kanske kan hälsa på nån gång? :) Vi får höras mer och du vet nog vem jag är ^^ kramar

Svar: Okej, vad kul :) Ja vem vet! Min värdmamma ser i alla fall inga problem om någon vill hälsa på mig :) Kram
Matilda Åberg

2013-06-03 @ 21:42:35
Postat av: Monica Olofsson

Antar att du är framme nu. Jag väntar med spänning på att höra hur du har det. Är familjen okej? Är ditt rum bra? Vilka tider jobbar du? Vad ska du göra; bara ta hand om barnen eller ska du städa, tvätta o laga mat också? Har du träffat de andra tjejerna, är det några fler från Sverige? osv..osv..??? :) kram.

Svar: Har ju skrivit lite om det du frågat om i mitt senaste inlägg men svarar lite här ändå :) 1. Familjen är mer än okej! De är jättetrevliga och jag hoppas det fortsätter så! 2. Mitt rum är jättefint, jag lägger kanske upp bilder på det lite senare (ska bara kolla med J att det är okej först). 3. Skrev om detta i mitt först inlägg. Men jag ska jobba mellan ca 07:30 till 08:30 på morgonen då jag tar yngsta pojken till skolan. Sen ska jag hämta yngsta pojken från skolan vid strax efter kl 15. De har städhjälp så det behöver jag inte göra, men typ plocka undan här o där, sätta igång diskmaskinen osv. Lite sånt jag vanligtvis gjorde hemme innan. När barnen kommer hem från skolan ska jag göra tea till dem. Typ en bit pizza, soppa, en macka eller nåt. Ingen avancerad matlagning. Sen äter jag när mamman kommer hem från jobbet. Har inte träffat några andra au pairer än. Blir någon gång under veckan i alla fall! Ingen än som jag vet är från Sverige, men kanske! :) Kramar!
Matilda Åberg

2013-06-04 @ 18:57:20
Postat av: Jessica

Hoppas resan gick bra ;) läser lite sent men du känner mig, minne som en guldfisk ;)

Svar: Resan gick jättejättebra! Det var när jag kom fram det blev krångel ;) Haha! Nä men det var apmycket folk och sen fastnade vi i bilkö i 1,5 timme :) Jaa min lilla guldfisk ;)
Matilda Åberg

2013-06-04 @ 20:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0