En bra bit på väg!

Idag efter att ha lämnat yngsta pojken på skolan gick jag och Marie Louise ut på en promenad på strax över 5,5 km. Var en väldigt skön promenad med bra väder! Efter jag kommit hem så kom jag ihåg att jag skulle väga mig (då jag har haft måndagar som invägningsdag) och nu är det faktiskt så att jag har gått ner 5,6 kg på mindre än 1 månad!!! :D Känns riktigt roligt att de förändringar jag gjort senaste veckorna har gett resultat! Så nu är det bara att fortsätta i samma spår :)
 
En glad Matilda :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilket resultat! Bra gjort!

Svar: Tack Mamma :)
Matilda Åberg

2014-02-03 @ 20:10:56
Postat av: Sanna

Åh grattis gumman! <3 Men då skall du inte kika in på min blogg nu..jag har lagt ut tårtreceptet och den är väl inte direkt bantarvänlig.. ;) hihi..

Hoppas allt är bra med dig <3
Kram
Sanna

Svar: Tack så mycket!! :) Jag tog receptet ändå för att spara hihi :) Kram
Matilda Åberg

2014-02-06 @ 20:41:12
URL: http://www.krimskramsan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0