Tänk, tänk, tänk...

I fredags var vi alltså ut ett gäng au pair tjejer och det var väl helt okej. Lite jobbigt när man är så många att försöka bestämma var man ska vara osv, så det kanske inte var helt optimalt. Så kvällen var inte jättekul kanske, men det funkade väl.
 
Under lördagen var jag, Marie Louise och Katrine först till Strood. Sen på kvällen kollade vi på film hemma hos mig. Det blev Grown Ups 2. Jag har inte sett 1:an än, men man kunde se denna i alla fall. 
 
Har haft träningsvärk hela helgen sen träningen i fredags, men får stå ut med det! Idag känns det bättre i alla fall :) Jag ska ta en promenad idag hade jag tänkt och det blir nog strax innan lunch! 
 
Senaste dagarna har det varit väldigt mycket funderande för min del. Har ibland känt att jag hellre hade åkt hem så snart som möjligt, men samtidigt också känt att jag har mer att göra här än hemma i Sverige. Förutom att ta körkort då! Det vill jag hem och ta snart! Så jag tror i alla fall att jag inte kommer stanna här längre än till i Juni som det var planerat från början. Om jag hade fått som jag ville så hade jag sökt högskolan, fått komma in på det jag helst vill, ta körkort över sommaren och sen flytta! Jag tror faktiskt inte det kommer hända, men annars får jag väl se vad jag hittar på :)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej!
Du kan väl söka högskolan från England också...Sen kommer du hem, tar körkort och börjar plugga!Det fixar du!

Svar: Jo, men vet inte riktigt om jag vill stanna här så länge och vet inte vad det skulle kosta och så heller. Blir nog att åka hem snart ändå :)
Matilda Åberg

2014-01-13 @ 20:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0